Yazdır Gelsin hakkında müşterilerimizin düşünceleri
"Harika olmuş harika! Süreç baştan sona çok kolaydı. Ardunio - ESP çiplerim için kapaklı koruyucu kılıf bastırdım. Vermiş olduğum .stl dosyasından kaynaklı bir gecikme yaşandı ama beni hiç uğraştırmadan hallettiler. Türkiye'de bu tarz hizmetleri görmek çok sevindirici. Umarım hiç bozmadan büyüyerek devam edersiniz. Yapanın, kuranın, uğraşanın eline sağlık."
"Genel olarak memnun kaldım. Pratik, hızlı ve sorunsuz bir sipariş süreciydi. Tüm ekibe teşekkür ederim. Yeni siparişlerde görüşmek üzere."
"Siparişimden çok memnun kaldım. Kargo süreci hızlı ve sorunsuzdu, ürünler de gerçekten kaliteli şekilde hazırlanmıştı. Baskı kalitesi beklentimin üzerindeydi, detaylar temiz ve özenliydi. Güvenle tercih edilebilecek bir hizmet, emeği geçen herkese teşekkür ederim."
"Çok hızlı,tam istediğim gibi iyi kalitede geldi"
"elinize sağlık.."
"Sipariş süreci boyunca yardımcı oldukları için çok sevindim"
"Filament Kalitesi kotu degildi boyarken zorluk yasamadim ve saglam geldi."
"Siparisim hızlı ve sorunsuz olarak teslim edildi gayet kaliteli olarak üretilmiş"
"Ürün gönderdiğim stl gibi geldi ürününe tam uyum sağladı teşekkürler"
"herşey düzgün bir şekilde basılmış ve eksiksiz geldi. çok teşekkürler"
"Kaliteli, özenli baskı."
"Harika iş teşekkürler...."