Yazdır Gelsin hakkında müşterilerimizin düşünceleri
"Baskılarımın hepsi çok güzel ve sağlam basılmış çoğu parçayı montajladım cuk diye oturdu yerlerine işini güzel yapıyorlar tavsiye ederim hediye için teşekkür ederim."
"süper bi hizmet çok başarılı teşekkür ederim"
"Gayet güzel çok beğendim memnun kaldığım için farklı parçalar da yazdırdım böyle bir hizmet sunulması çok güzel. İçim rahat bir şekilde dosyayı direk yüklüyorum destekler vs bunları inceleyip nasıl kaliteli olur diye baştan kontrol ediyor yapan arkadaş yani stl dosyasında ne görünüyorsa size o geliyor geri kalan ince işçiliği vs hallediyolar çok güzel birşey kafam rahat istediğim baskıyı yüklüyorum geri planda herşeyi halledip size istediğiniz malzeme geliyor teşekkürler."
"Ürün hızlı ve sağlam geldi, baskı kalitesi çok başarılı."
"Baskı süreci beklediğimden uzun sürdü ama siparişimden çok memnun kaldım. Tam istediğim gibi olmuş. Kalitesi çok iyi"
"mükemmel bir hizmet."
"Mükemmel, tereddüt etmeden sipariş verebilirsiniz. En önemlisi sizinle alakafar oşuyorlar ve siparişiniz hiç bir problem yaşamadan tarafınıza ulaşıyor. İşini hakkıyla yapan bir anlayışa sahipler. Teşekkür ederim"
"Hızlıca vardı kaliteli."
"ürün kalitesi ve hizmetten memnun kaldı sadece hız konusunda biraz geride kaldı son siparişim."
"İstediğim gibi gayet başarılı teşekkürler."
"çok uygun ve çözüm odaklı. elinize sağlık"
"Tam istediğim gibi olmuş ilginize teşekkür ederim çok memnun kaldım."